torstai 22. tammikuuta 2015

Viikkopäivitys

Sovittiin siskon kanssa, että vähintään kerran viikossa kirjoitetaan blogiin, joten nyt viimeistään täytyy ryhdistäytyä. Syöminen on pysynyt aika hyvin hallinnassa. Teen usein smoothieta aamu- ja iltapalaksi. Muuten aika paljon olen syönyt tyyliin salaattia ja kanaa tai jauhelihaa.

Olen netistä etsinyt tietoa, että mitä kannattais syödä ennen ja jälkeen treeniä ja siihen etsin pikkuhiljaa itselle sopivaa käytäntöä. 

Salilla pyrimme käymään väh. pari kertaa viikossa ja aika hyvin sekin on toiminut. Kohta lähden sinne taas. Olen saanut kaverista treeniseuraa myös, joten ei tartte yksin lähteä, vaikka sisko on töissä.

Minulla on nivunen vaivannut kun olen treenannut kovaa. Tällä viikolla se on rauhoittunut, mutta katotaan kun tänään on alakroppa-päivä, että mitä se siitä tykkää. Viimeksi sama vaiva oli viimeisen synnytyksen jälkeen, josta se rauhoittui vuoden sisällä. Ikävä vaiva, jota en kyllä haluaisi takaisin. Kipu on nivusessa, mutta myös siellä jossain sisällä pyllyn alla.

Viikkopunnitus tänä aamuna näytti 112,6, joten hyvää vauhtia mennään. Olimme siskon kanssa terveyskeskuksen painonhallintaryhmässä viime syksynä. Teoria sinänsä oli tuttua, mutta ryhmän tuki oli mukavaa. Paino ei pahemmin pudonnut, mutta hyviä eväitä taas tuli tähän projektiin. Nyt olen piakkoin menossa terveystarkastukseen, koska viime kertaa en edes muista. Kiva nähdä mitä testeissä näkyy. Olen neljä vuotta esim. juonut laadukasta aloeveraa, joten sekin varmasti on tehnyt hyvää minulle.

Nyt lähden salille! Hyvää pakkaspäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)