tiistai 10. helmikuuta 2015

Täälläkin sairastellaan

No niin. Jospa minäkin saisin pitkästä aikaa kirjoitettua, ettei menisi ihan siskon hommiksi tämä blogin päivittely.
Meillä siis myös lapset on kotona kipeinä. Flunssaa pukkaa ja näyttää siltä, että pienimmällä on myös näppylöitä...vesirokkoa siis meilläkin. Hän on kylläkin saanut rokotuksen sitä vastaan, että jospa se tulisi tosi lievänä. Isommat on sen onneksi sairastanut jo pieninä.
 Itse olen säilynyt vielä terveenä, mutta punttisali on jäänyt vähemmälle. Tänään pääsin onneksi pitkästä aikaa kävelylle ja se oli oikein mukavaa. :)
Ruokailut on milloin mitäkin. Kasviksia olen pyrkinyt lautaselle laittamaan ja annoskoko on jatkuvasti mielessä, mutta ei siirry käytäntöön asti. Se olisi minulle iso asia, jos saisin pidettyä annokset maltillisina. Miten se voikin olla niin vaikeaa? Kun sitä kuitenkin tietää, että se ei ole minulle hyväksi niin silti ottaa lisää ja lisää. Minä olen usein pöydässä viimeisenä ja napsin sitten kaikkien jämiä ja jos ruokaa on jäljellä niin syön niitäkin. Siis tooosi tyhmää!! Mä voisin kyl koittaa nousta pöydästä heti pois, kun olen syönyt, vaikkakin mä ne aina siivoan pois, jolloin tulee kans napsittua. Olen niin heikko!Mut jos jotain positiivista nyt lopuksi haluan laittaa niin: Tästä ei ole muuta kuin suunta ylöspäin! :D
Näihin tunnelmiin....Hyvää yötä! Huominen olkoon parempi päivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)